VOP MV-VISION s.r.o.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY 

(ďalej len „VOP“) 

ubytovacieho zariadenia Apartmanica apartments, Donovaly 976 39 

Poskytovateľom ubytovania je spoločnosť MV VISION s.r.o., IČO: 55 10 2972, IČDPH: SK2121879298, DIČ: 2121879298, Brestová 768/22, Brestovany 91927 info@apartmanica.sk/ apartmanicask@gmail.com www.apartmanica.sk 

 

ČL.1 

DEFINÍCIA POJMOV  

1.1 Pod názvom Aparmanica apartments sa rozumie skupina ubytovacích zariadení  poskytujúce prechodné ubytovanie v Apartmanica Residence 329, 511 a 606, Apartmanica  Triangel 103 a 222, ktoré sa nachádzajú na adrese Donovaly 976 39. 

1.2 Ubytovacia kapacita ubytovacieho zariadenia je obmedzená na určitý počet osôb.  Počet vyhradených bezplatných parkovacích miest, ktoré predstavujú jediné výhradné miesta,  kde je ubytovaný oprávnený parkovať svoje uzamknuté motorové vozidlá, sú definované ku  každému apartmánu, a to nasledovne: 

• Apartmanica Residence 511 - 2 izbový apartmán pre 4 osoby v hoteli  RESIDENCE HOTEL ****, k dispozícii je parkovisko pre hotelom, 

• Apartmanica Residence 606 - 3 izbový apartmán pre 8 osôb v hoteli RESIDENCE  HOTEL ****, k dispozícii je parkovisko pre hotelom, 

• Apartmanica Triangel 103 - 3 izbový apartmán pre 6 osôb v Apartmánovom  dome TRIANGEL 1, k dispozícii je 1 vyhradené parkovacie miesto vo vnútornej  garáži, 

• Apartmanica Triangel 222 - 4 izbový apartmán pre 10 osôb v Apartmánovom  dome TRIANGEL 2, k dispozícii sú 2 vyhradené parkovacie miesta vo vnútornej  garáži. 

1.3 Poskytovateľom ubytovacieho zariadenia sa rozumie spoločnosť MV VISION s.r.o.,  IČO:55102972, IČ DPH: SK2121879298, DIČ: 2121879298, Spoločnosť je zapísaná v registri  Okresný súd Trnava, registrácia č. Sro/53122/T (ďalej len „ubytovateľ‘), ktorá má postavenie ubytovateľa podľa §754 anasl. zákona č.40/1964 Zb.Občiansky zákonník (ďalej aj len „OZ“). 

1.4 Ubytovaným sa rozumie fyzická alebo právnická osoba (ďalej aj len „ubytovaný“), ktorá uzatvorí s ubytovateľom zmluvu oubytovaní vubytovacom zariadení amápostavenie ubytovaného podľa § 754 a nasl. OZ spôsobom a za podmienok bližšie uvedených v týchto VOP, ktoré sú zverejnené na webovej stránke ubytovacieho zariadenia www.apartmanica.sk. 

1.5 Zmluvnými stranami sa v súvislosti s poskytovaním služieb ubytovacieho zariadenia  rozumejú ubytovateľ aubytovaný (ďalej spoluaj len „zmluvné strany“). 

1.6 Rezerváciou sa rozumie záväzná rezervácia ubytovacieho zariadenia, ktorú ubytovaný uskutočňuje prostredníctvom online rezervačného systému na webovej stránke www.apartmanica.sk ubytovacieho zariadenia (ďalej len „rezervácia“) alebo prostredníctvom rezervačného systému na webových stránkach ako sú www.booking.com, www.airbnb.com,  www.hauzi.sk, www.trivago.com, www.tripadvisor.com, www.fiemso.sk, www.vrbo.com, a i.alebo  prostredníctvom mailu zaslaného namailovú adresu ubytovateľa a to info@apartmanica.sk alebo  apartmanicask@gmail.com. Potvrdením rezervácie sa rozumie potvrdenie rezervácie prijatej od  ubytovaného, ktorú uskutočňuje ubytovateľ‘ písomne prostredníctvom online rezervačného  systému rezervácie na webovej stránke ubytovacieho zariadenia alebo prostredníctvom rezervačného systému na webovej stránke booking.com a i. (ďalej len „potvrdenie rezervácie“)  alebo prostredníctvom mailu zaslaného z mailovej adresy ubytovateľa. 

1.7 Online rezervačným systémom ubytovacieho zariadenia (ďalej len „online rezervačný systém“) sa rozumie elektronický systém na webovej stránke ubytovacieho zariadenia alebo na webovej stránke booking.com a i., ktorý umožňuje ubytovanému vykonať rezerváciu na základe povinnýchúdajov, ktoré musí do systému zadať a umožňuje ubytovanému na uhradiť platbu za  cenu služieb, ktoré si objednal. Ubytovaný do online rezervačného systému ubytovacieho zariadenia zadáva nasledovne povinné údaje:menoa priezvisko, adresu trvalého pobytu, e-mail, telefonický kontakt, dÍžku pobytu (dátum príchodu a dátum odchodu), obsadenie osobami (počet dospelých osôb a detí), fakturačné údaje, povinný súhlas s poskytnutím osobných údajov a súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami a ubytovacím poriadkom. Obdobný postup 

Apartmanica apartments info@apartmanica.sk 2 | 11 www.apartmanica.sk +421 908 211 702 

v rámci vykonania rezervácie sa použije aj pri vykonaní rezervácie prostredníctvom mailu  zaslaného na mailovú adresu ubytovateľa. 

1.8 Zmluvou o ubytovaní sa rozumie zmluva, ktorú uzatvára podľa § 754 a nasl. OZ  ubytovaný s ubytovateľom tak, že ubytovaný odošle rezerváciu ubytovateľovi prostredníctvom  online rezervačného systému, čím dochádza k uzatvoreniu zmluvy o ubytovaní v ubytovacom zariadení (ďalej aj len „zmluva“). Uzatvorením zmluvy je ubytovaný oprávnený, aby mu ubytovateľ’  poskytolprechodné ubytovanie v niektorom ubytovacom zariadení alebo viacerých ubytovacích  zariadeniach na dohodnutú dobu a ubytovaný je povinný zaplatiť ubytovateľovi ubytovacieho zariadenia dohodnutú cenu. Ubytovaný je oprávnený užívať priestory, ktoré muboli na ubytovanie vyhradené, ako aj užívať spoločné priestory ubytovacích zariadení, a to za podmienok  ustanovených VOP a ubytovacím poriadkom ubytovacieho zariadenia. 

1.9 Ubytovacím poriadkom sa rozumie písomný dokument, v ktorom sú ubytovateľom  upravené podmienky ubytovania v ubytovacích zariadeniach (ďalej aj len ,,ubytovací  poriadok"). Ubytovací poriadok je zverejnený na webovej stránke ubytovacieho zariadenia  www.apartmanica.sk. Ubytovateľ si vyhradzuje právo jednostranne zmeniť ubytovací poriadok.  Každá zmena ubytovacieho poriadku je platná a účinná nasledujúcim dňom jej zverejnenia na  webovej stránke ubytovateľa. Pre ubytovaného je ubytovací poriadok záväzný momentom  uskutočnenia rezervácie. Ubytovaný je povinný pred uskutočnením rezervácie oboznámiť sa s platným a účinným ubytovacím poriadkom zverejneným v čase uskutočnenia rezervácie na webovej stránke ubytovacieho zariadenia, pričom uskutočnením rezervácie ubytovaný  bezvýhradne súhlasí s ubytovacím poriadkom. Používaním online rezervačného systému  ubytovaný vyhlasuje, že má min. 18 rokov a je spôsobilý vo vlastnom mene nadobúdať práva  a preberať na seba povinnosti. 

1.10 Službou sa pre účely VOP rozumejú všetky služby poskytované ubytovateľom v  ubytovacom zariadení, najmä však ubytovacie služby a služby spojené s upratovaním po odchode ubytovaného v deň jeho odchodu, poskytovanie bezplatného parkovania na  vyhradenom parkovacom mieste pri ubytovacích zariadeniach v zmysle bodu 1.2 VOP. Medzi  služby sa nezahŕňa najmä poskytovanie stravovania počas pobytu ubytovaného.

Apartmanica apartments info@apartmanica.sk 3 | 11 www.apartmanica.sk +421 908 211 702 

1.11 Cenníkom ubytovacieho zariadenia sa rozumie cenník služieb poskytovaných  ubytovateľom v ubytovacom zariadení (ďalej aj len ,,cenník"). Cenník je v zmysle § 754 ods. 2 Občianskeho zákonníka súčasťou ubytovacieho poriadku a je zverejnený na webovej  stránke ubytovacieho zariadenia. 

1.12 Cena za služby je cena, ktorú je ubytovaný povinný zaplatiť ubytovateľom za služby  poskytnuté v ubytovacom zariadení v súlade s cenníkom zverejneným na webovej stránke  ubytovacieho zariadenia v deň uzavretia zmluvy medzi ubytovaným a ubytovateľom, pokiaľ sa zmluvne strany nedohodnú inak (ďalej aj len ,,dohodnutá cena služieb"). Cenník môže obsahovať aj cenu za poskytovanie ďalších služieb súvisiacich s ubytovacími službami,  ktoré je ubytovaný povinný zaplatiť ubytovateľovi, ak si takéto služby objednal. 

1.13 Vyššia moc: Vyššou mocou sa rozumie najmä prírodná alebo iná nezavinená, neovplyvniteľná, nepredvídateľná, neodvrátiteľná a neprekonateľná udalosť (najmä  akékoľvek poveternostne vplyvy a pod.), ktorá bráni ubytovateľovi v poskytovaní služieb  ubytovanému a nie je možné rozumne predpokladať, že by ubytovateľ mohol tuto udalosť  a jej následky predvídať, odvrátiť alebo prekonať. 

1.14 Ubytovateľ' ubytovacieho zariadenia je povinný: 

• v zmysle § 24 zákona c. 253/1998 Z. z.o hlásení pobytu občanov Slovenskejrepubliky  a registri obyvateľov Slovenskej republiky viesť knihu ubytovaných, ktorá obsahuje údaje  ubytovaného 

• v zmysle § 113 zákona c. 404/2011 Z. z. o pobyte cudzincov a o zmene a doplnení  niektorých zákonov pri ubytovaní overiť totožnosť cudzinca a do knihy ubytovaných uviesť  jeho štátnu príslušnosť a dátum narodenia, zabezpečiť vyplnenie úradného tlačiva o  hlásení pobytu tohto cudzinca a doručiť ho policajnému zboru do piatich dní od  ubytovania. 

1.15 Ubytovaný je oprávnený využívať služby ubytovacieho zariadenia len v prípade, že súhlasí s VOP. Ubytovaný je povinný dodržiavať: ubytovací poriadok. Akékoľvek porušenie  týchto VOP alebo ubytovacieho poriadku ubytovaným zakladá ubytovateľovi právo odstúpenia 

Apartmanica apartments info@apartmanica.sk 4 | 11 www.apartmanica.sk +421 908 211 702 

od zmluvy. Ubytovaný má právo parkovať uzamknuté motorové vozidlá na vyhradenom  bezplatnom parkovisku alebo parkovacom mieste, ktoré patrí ubytovaciemu zariadenie v  zmysle bodu 1.2 VOP. Ubytovateľ nezodpovedá za prípadné škody na motorovom vozidle. 

1.16 Informačné povinnosti podľa § 10a zákona c. 250/2007 z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady c. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov sú splnené tým, že sú príslušné informácie zverejnene vo VOP, v ďalších dokumentoch ubytovateľa uvedených vo VOP alebo v online rezervačnom systéme ubytovacieho zariadenia. Kontaktne údaje ubytovateľa pre všetky účely uvedené vo VOP sú  zverejnené na webovej stránke ubytovacieho zariadenia. 

1.17 Ubytovateľ'nezodpovedá za neposkytnutie služieb vdôsledku vyššej moci. 

 

ČL.2 

CENA SLUŽIEB A PLATOBNÉ PODMIENKY 

2.1 Ubytovateľ je oprávnený požadovať' od ubytovaného v rámci rezervačného procesu  zaplatenie zálohovej platby vovýške až 100%zcenyobjednaných služieb v závislosti odtermínu rezervácie. Ubytovaný sa zaväzuje zaplatiť' zálohovú cenu za objednané služby vopred, formou zálohovej platby na základe zálohovej faktúry vygenerovanej prostredníctvom online  rezervačného systému, bezhotovostnouformou na bankový účet ubytovateľa, ktorý je uvedený  v zálohovej faktúre, a to bez zbytočného odkladu po uskutočnení rezervácie. Pri uskutočnení  platby je ubytovaný povinný uviesť' všetky identifikátory platby uvedené v online rezervačnom  systéme. 

2.2 Ceny za služby uvedené v cenníku sú konečné, vrátane dane z pridanej hodnoty a dane  za ubytovanie, ktorá sa platí príslušnej obci. Vyúčtovanie ostatných a dodatkovo poskytnutých  služieb uskutočňuje ubytovateľ v deň ukončenia pobytu a odchodu ubytovaného z  ubytovacieho zariadenia osobne, telefonicky alebo e-mailom. Podkladom pre vyúčtovanie je  faktúra za takéto poskytnuté služby a v prípade vzniknutej škody je súčasťou podkladu aj  vyúčtovanie náhrady spôsobenej škody, ktoré musia mat' náležitosti riadneho daňového

Apartmanica apartments info@apartmanica.sk 5 | 11 www.apartmanica.sk +421 908 211 702 

dokladu. Doplatok a vyúčtovaná náhrada škody môže byt'uhradená z depozitu v deň odchodu  alebo bezhotovostnou formou na bankový účet ubytovateľa, ktorý je uvedený vo faktúre, a to prostredníctvom platobnej karty.  

2.3 V prípade, ak ubytovaný požaduje vystavenie faktúry na právnickú osobu, alebo fyzickú  osobu­ podnikateľa, je povinný o tejto skutočnosti informovať ubytovateľa pri uskutočnení  rezervácie prostredníctvom online rezervačného systému ubytovacieho zariadenia, kde do  príslušnej položky uvedie presné a správne fakturačné údaje právnickej osoby (obchodné  meno, sídlo, ICO,DIC,IC DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby-podnikateľa. 

2.4 Pri prebraní kľúčov od apartmánu je ubytovaný povinný zaplatiť vratný depozit v  hotovosti na recepcii hotel RESIDENCE HOTEL vo výške stanovej nasledovne: • Apartmanica Residence 511 - 100eur 

• Apartmanica Residence 606 - 200eur 

• Apartmanica Triangel 103 - 200eur 

• Apartmanica Triangel 222 - 200eur 

Po odchode z apartmánu je ubytovaný vrátiť kľúče na recepcii hotela, kde mu bude depozit  vrátený v plnej výške ak nedošlo k poškodeniu vybavenia/zariadenia apartmánu. V prípade  apartmánov: Apartmanica Residence 511 a 606 je ubytovaný povinný pred odchodom zavolať  na recepciu na tel.č. 048/419 97 77, aby prišla chyžná skontrolovať fyzicky apartmán  a následne mu bude vrátený depozit. 

2.5 Ubytovateľ je oprávnený ponúkať akciové ceny pobytov ako sú last minute, first minute a i. počas celého roka podľa aktuálnej dostupnosti voľných kapacít daného apartmánu. 

 

ČL.3 

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ZO STRANY UBYTOVANÉHO 

3.1 Ubytovaný nie je oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle § 7 ods. 6. k) zákona c.

Apartmanica apartments info@apartmanica.sk 6 | 11 www.apartmanica.sk +421 908 211 702 

102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe  zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov  predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 

3.2 Ubytovaný je oprávnený jednostranne odstúpiť od zmluvy len za podmienok  ustanovených v nasledujúcich bodoch VOP. 

• Ak ubytovaný jednostranne odstúpi od zmluvy a nevyužije poskytovanie služieb v  ubytovacom zariadení zaplatí ubytovateľovi storno poplatok vo výške 100 % ceny služieb, ktoré  boli dohodnuté podľa cenníka v čase uzavretia zmluvy a vyčíslené v online rezervačnom  systéme pri uskutočnení rezervácie alebo prostredníctvom mailovej komunikácie. 

• V prípade odstúpenia od zmluvy ubytovaným podľa bodu 3.2 VOP, zašle ubytovateľ  ubytovanému písomne oznámenie o uplatnení nároku ubytovateľa na storno poplatok s  vyčíslením jeho výšky elektronicky na e-mailovú adresu ubytovaného uvedenú v rezervácii  alebo mailovej komunikácii. 

• V prípade zrušenia rezervácie v mimoriadnych prípadoch ako je choroba, úmrtie alebo  iné zdravotné problémy môže ubytovateľ upustiť od nároku na storno poplatok, ak to hosť vie  dôveryhodne preukázať. 

 

Čl. 4 

PRÁVO NEUZATVORIŤ ZMLUVU A ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ZO STRANY UBYTOVATEĽA 

4.1 Ubytovateľ je oprávnený neuzavrieť zmluvu s ubytovaným z nasledovných dôvodov: • ubytovaný nezaplatil vopred riadne a včas zálohovú platbu za cenu služieb • ubytovaný uskutočnil rezerváciu služieb s uvedením nepravdivých alebo nesprávnych údajov, alebo 

• v prípade, ak ma ubytovaný voči ubytovateľovi neuhradené už splatné záväzky, a to bez ohľadu na ich výšku a právny titul ich existencie. 

4.2 Ubytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy a neposkytnúť ubytovanému služby v 

Apartmanica apartments info@apartmanica.sk 7 | 11 www.apartmanica.sk +421 908 211 702 

ubytovacom zariadení z nasledovných dôvodov: 

• ubytovaný ma voči ubytovateľovi neuhradené už splatné záväzky, a to bez ohľadu na ich  výšku a právny titul ich existencie, alebo 

• zmluva bola uzavretá na základe rezervácie, ktorú ubytovaný uskutočnil s uvedením  nepravdivých alebo nesprávnych údajov, alebo 

• vyskytli sa okolnosti, za ktoré ubytovateľ' nezodpovedá napr. vyššia moc, okolnosti pre ktoré nie je možné splniť záväzky zo zmluvy, alebo 

• ubytovateľ' má opodstatnený dôvod domnievať sa, že poskytnutie služieb v ubytovacom  zariadení by mohlo ohroziť riadnu prevádzku alebo bezpečnosť ubytovacieho zariadenia,  bezpečnosť ubytovaného, vážnosť ubytovacieho zariadenia a/alebo ubytovateľa voči  verejnosti, alebo 

• ak ubytovaný počas ubytovania v ubytovacom zariadení aj napriek ústnej výstrahe  ubytovateľa hrubo porušuje dobré mravy alebo inak hrubo porušuje svoje povinnosti zo zmluvy,  alebo 

• ubytovaný hrubo poruší alebo porušuje VOP alebo ubytovací poriadok aj napriek ústnej  výstrahe ubytovateľa, alebo 

• ak sa ubytovaný neubytoval v ubytovacom zariadení do 24:00 hod. prvého dňa  dohodnutej doby poskytovania služieb. 

4.3 V prípade, ak ubytovateľ' odstúpi ad zmluvy z dôvodov na strane ubytovaného, ktoré sú uvedene v bode 4.1 a 4.2 VOP, je ubytovateľ oprávnený účtovať ubytovanému storno poplatok  vo výške 100 % ceny služieb. Odstúpenie od zmluvy podľa VOP je ubytovateľ' oprávnený zaslať  ubytovanému elektronicky na e-mailovú adresu ubytovaného uvedenú v rezervácii.  Odstúpenie od zmluvy je účinne dňom jeho doručenia ubytovnému. 

4.4 Ak hosť po uskutočnení rezervácie požiada o zmenu danej rezervácie, ktorej nie je  možné vyhovieť či už z kapacitných alebo iných dôvodov, nevzniká hosťovi nárok na náhradu  škody. 

 

Čl. 5 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV UBYTOVANÝCH 

5.1 V zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z 27. apríla 2016 o  ochrane Spoločnosť zhromažďuje, spracováva a používa osobné údaje v súlade Nariadenia  Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri  spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica  95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „nariadenie GDPR“) a zákona č.  18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len  ,,Zákon“), a robí všetko, čo je potrebné, aby zabezpečila súlad s týmito právnymi predpismi. 

5.2 Ubytovateľ zaviedol všetky potrebné opatrenia na zabezpečenie a uchovávanie  osobných údajov ubytovaných, ktoré sprostredkuje a sú spracované v samostatnom  dokumente GDPR na stránke ubytovacieho zariadenia. 

 

Čl. 6 

ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU NA VNESENÝCH VECIACH 

6.1 Ubytovateľ' zodpovedá za škodu spôsobenú na veciach vnesených do ubytovacieho  zariadenia ubytovaným alebo vnesených do ubytovacieho zariadenia pre ubytovaného v zmysle § 758 OZ.  

6.2 Ubytovateľ' nevykonáva pre ubytovaných osobitnú úschovu a nepreberá od  ubytovaných žiadne veci do osobitnej úschovy. 

6.3 Právo na náhradu škody musí, ubytovaný uplatniť' u ubytovateľa bez zbytočného  odkladu po tom, ako škodu zistí, pričom toto právo zaniká, ak sa neuplatnilo najneskôr do 15.  dňa po dni, keď' sa poškodený ubytovaný o škode dozvedel. 

6.4 Ubytovateľ nezodpovedá za žiadnu škodu vzniknutú poškodením alebo odcudzením  motorového vozidla ubytovaného vrátane jeho súčastí apríslušenstva (strešné boxy, nosiče na

bicykle apod.) alebo akýchkoľvek vecí nachádzajúcich sa v motorovom vozidle. 

 

Čl. 7 

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV 

Tieto VOP a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory vzniknuté z týchto VOP a Zmluvy budú riešené pred príslušným súdom v  Slovenskej republike. Riešenie reklamácii Klientov vo vzťahu k Službám poskytnutým Hotelom  upravuje Reklamačný poriadok Hotela. V prípade, ak Klient – spotrebiteľ nie je spokojný so  spôsobom, ktorým Hotel vybavil jeho reklamáciu, alebo sa domnieva, že Hotel porušil jeho  práva, má Klient právo obrátiť sa na Hotel ako predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Hotel  na žiadosť Klienta podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť  neodpovie do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej odoslania Klientom, má klient právo podať návrh  na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporu podľa § 12  zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení  niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov  s Hotelom ako predávajúcim je: Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným  účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov  a ARS, Prievozská 32, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava, alebo elektronicky na  ars@soi.sk, alebo adr@soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná  v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska  Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke 

https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych sporov-1/zoznam-subjektov alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 pričom Klient  má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Klient  môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť on-line  platformu pre alternatívne riešenie sporov, ktorá je dostupná na  https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online dispute-resolution/index_sk.htm. Viac informácií o alternatívnom riešení spotrebiteľských  sporov nájdete na internetovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie: https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.

 

Čl. 8 

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA 

8.1 Všetky práva a povinnosti vyplývajúce z VOP musia byť vykonané v príslušnej forme  ustanovenej vo VOP a príslušných predpisoch. Podanie sa považuje za riadne uskutočnené, ak  bolo adresátovi doručené elektronicky. Podanie elektronicky e-mailom sa považuje za  doručené dňom odoslania elektronickej správy ubytovateľom na e-mailovú adresu  ubytovaného uvedenú v rezervácii, a to aj v prípade, ak ju ubytovaný uviedol nesprávne, bez  ohľadu na dôvod tejto nesprávnosti. 

8.2 VOP a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. 

8.3 Na riešenie prípadných sporov vzniknutých z týchto VOP a zmluvy je oprávnený výlučne  príslušný súd Slovenskej republiky. 

8.4 VOP nadobúdajú platnosť dňom vydania a účinnosť dňom nasledujúci po dni vydania. 

8.5 Neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP je aj ubytovací poriadok ubytovacieho zariadenia,  ktorý tvorí prílohu č. 1. 

 

Donovaly 01.09.2024 MV VISION s.r.o. Veronika Kreml

Apartmanica apartments info@apartmanica.sk 11 | 11 www.apartmanica.sk +421 908 211 702 


 
Prehliadaním našich webových stránok ukladáme do Vášho prehliadača súbory cookies. Niektoré sú nevyhnutné na správne funovanie webu a niektoré slúžia pre analytické a marketingové účely. Všetky cookies sú plne bezpečné. Prosíme Vás o súhlas s ich používaním.
Odmietnuť
Nastavenia
Súhlasím